Miks

Kas teile ei tundu viimasel ajal, et õhus on palju uusi asju. Aeg liigub justkui teisiti. Järjest tekib juurde inimesi, kes ei taha enam, et nende mõistus ja meeled oleksid teiste poolt kontrollitud, inimesi, kes otsivad otsest ja vahetut kontakti vaimse maailmaga.

Võimalik, et see kõik on  2012 , erinevate katastroofide, sõdade ja loodusõnnetuste tulem ning inimkond on lähenemas sellele kriitilisele piirile, mil kõik materiaalne ajab üle ääre ning hakkab  lämmatama.

Mulle ilgelt meeldib see, mis toimub USA alternatiiv meedias; tulihingelised ajakirjanikud, rohelised ja new age aktivistid –  ma hakkasin seda siin Eestiski igatsema. Eriti veel, kui lähemalt tutvudes selgus, kui paljudest asjadest oli mulle endalegi tekkinud täiesti stereotüüpne ja vale arusaam – kasvõi  “new age” teemagi. Mulle kerkisid silme ette kohe mingid  tantristlikud koduperenaised, kes päevad läbi joogat teevad ja kuulavad merekohina plaate. Tegelikult on selle liikumisega seotud täiesti seinast seina inimesi nii poliitikuid, teadlasi,  kui ka ajakirjanikke – kõik selleks, et pääseda adekvaatse infoni ja igasugune USA valitsuse ja muu pask päevavalguse kätte tuua – ühelt poolt need inimesed, kes üritavad süsteemist lahku lüüa (rohelised nt. osad inimesed püüavad luua kolooniaid, mis oleksid riigi monopolidest sõltumatud) ning teised, kes tegelevad erinevate vandenõude paljastamisega.

Meil siin Eestis on kapitalistlik mugavus kestnud palju vähem kui USAs, seega ma saan aru, et läheb veel aega  kuni me  aru saame, et oleme üks suur organism, ning kõik suured mõjutavad meid rohkem kui me ise aimame. Ma tahaksin kiirendada ärkamise protsessi, vältida seda lolli rada kuhu meid järjest enam lükatakse: tobedad saated, mis juhmistavad, brändide kultus ja asjadega eputamine ja nende mõttetute hindadega, keemia, mida sisse süüakse, keemia,  mida müüakse, reklaamid, mida tehakse ja inimesed, kes teenivad elatist sellega, et teevad teisi lolliks või toodavad/müüvad asju, mida pole vaja…                             Sa võid mõelda, et sa ei ole osa sellest, et sina oled keskkonna teadlik, sorteerid prügi ja ei käi pingeid maandamas poes osteldes, aga järgmine hetk persetad sa teleka ees ja vaatad saadet “Tantsud tähtedega” või loed Delfist, et Emil Rutiku hakkas küünlaid valmistama ja mis tegelikult Liis Tappo sinise silmaga juhtus ja usud siiralt, et aidsi ei saa ravida ja haiglad vajavad annetusi, et osta uusi masinaid, et saaks ravida haigusi ja viirusi, mida inimene ise järjest juurde leiutab lallalaaa

Ma tahan, et kõik mõtleks oma peaga. Ei, tegelikult, ma tahan, et te mõtleks!

Mida sul on tegelikult vaja ja mida mitte ja mitte uskuda kõike seda infot, mis sulle sisse söödetakse ning mitte lasta oma ajul manduda.Leida endas see, mis sind tegelikult õnnelikuks teeb ja aidata seda ka teistel leida.                                                                                 Ma ei aja siin mingit oleme-kõik-lillelapsed-kallistame-puid-sööme-rohtu-stiilis teemat. Ei, lihtsalt, ma tahan tähelepanu pöörata taaskord, et elus on enamat, kui see, mis käega katsutav  – teil on ju  ometi mõtted peas??? No vot, ma tahan seda ka väliselt näha, tegudes!

Elada nagu inimene, mitte nagu üherakne –  mõelge kaasa. Püüda olla iseseisev vähemalt vaimsel tasandil, sest materiaalsel tasandil ma kardan, et oleme kõik ennast  juba liigselt sisse mässinud ja see ei ole ainult internet, telefonid, elekter…                                  Just mõtlesin üks päev, et kui oleks jälle kiviaeg  ja hammas hakkaks väga valutama, mida ma teeks??

This entry was posted in Mõtle ise and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

