Unistades reklaamivabast maailmast

http://www.realitysandwich.com/farewell_advertising

Minulegi pakub mõnu kujutada ette maailma, kus iga 10minuti tagant ei hüppa posu beibesid  oma läikivate juuste ja pitsiliste pesukaitsetega lehvitavama,  grillivaid peerusid mulle õlut parseldama – mulle ei maitse õlu! Mind ei huvita need kuradi piknikul perekonnad, kes mulle teleteenuseid pakuvad. Mul ei ole vaja mingit pasakeemiat, et mu pesu oleks nagu uus, mul on teie vastu allergia – ja mitte ainult füüsiline –  te tapate kalu, ruunate loodust te ei tee imesid mu linadega ja te käite mulle närvidele – ma ei usu teid ja minu telekas on alati hääletu, kui on reklaamipaus, te raiskate enda aega ja te raiskate inimeste aega, kellel oleks ehk midagi muud rahuldust pakkuvamat teha, kui päevast päeva mõelda välja uusi “tabavaid” valesid teie toote müümiseks.

Like on elu !?? – kas ma olen teie arvates üherakne või ????

This entry was posted in Mõtle ise, meedia, Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

