Kas ma olen laev või korporatsioon

USA’s on pop teema eristada ennast korporatsioonist ning mitte kuuletuda seadustele, mis kehtivad firmadele kuna nad on riigi omand. Eraisik, pidades end riigiomandiks, läbi selle, et kasutab riigile kuuluvat raha, allub  mereõigusele, mille kohaselt loetakse sind aluseks, kuna sa tulid veest välja ja emme maksis arstile su väljatoomise eest, USA pinnale … sadamamaks!!?
Pikk jutt…igal juhul sinu nimi suurte trükitähtedega tähistab, et tegemist on nö. riigile alluva omandiga (vaata oma ID, pangakaarti jne.)
Ehk siis, kus iganes on sinu nimi sellises vormis on tegemist elutu keha mitte inimesega. Ühesõnaga siis riigi seadused sulle ei kehti… kui sa oled elus mõtlev olend. (Või oled kaup?)
Ei oska sellest midagi arvata. Raske on ennast ette kujutada, kui ma nt. kohtu alla satun ja minu nimi välja hõigatakse, et ” ei ma ei ole PILLE LILL ma olen inimene” :))) ja nad lasevad mul minna, see süsteem toimib kuidagi liiga hästi… läheks terve igavik. Enne topitakse mind psühhiaatria kliinikusse ma kardan

SIIN  SIIS LINK, MIS SELLE TEEMA PAREMINI LAHTI SELETAB:
http://chinesehealthandfitness.com/MaritimeLaw.html

This entry was posted in Mõtle ise, Poliitika, Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

